Health

Health - patser blog

Een gezonde lifestyle krijg je niet vanzelf. Laat je inspireren.

Health

Alles wat je moet weten over ijzer

VitaMine Guide – Reeks 1: Alles wat je moet weten over ijzer Hoeveel weten we eigenlijk af van de scala aan vitamines en mineralen? Voornamelijk in deze koude en winterige dagen is het belangrijker dan

Lees verder »

De Ultieme Patser Lockdown Upgrade Guide

De Ultieme Patser Lockdown Upgrade Guide Coronavermoeidheid terwijl we juist nu energie nodig hebben. Zoommeetings en anderhalve-meter-knuffels tijdens en een digitaal opgesplitste coronakerst. Elleboogboksen terwijl we gewoon weer in de sportschool willen boksen. En een

Lees verder »

Hoe kom je gezond de feestdagen door?

Hoe kom je gezond de feestdagen door? Nu december zijn intrede heeft gemaakt, staan de feestdagen echt weer voor de deur. Dit betekent een marathon aan kerstdiners, borrels, brunches en hapjes. Velen van ons vrezen

Lees verder »

Effectief afvallen met een eiwitdieet

Effectief afvallen met een eiwitdieet We kennen allemaal de zogenaamde crashdiëten: als je deze volgt val je binnen een mum van tijd enorm veel kilo’s af. Maar…door het jojo-effect zitten de kilo’s er helaas ook

Lees verder »

Make the Shake!

Make the Shake! Droom jij van eeuwige roem? Weet je van nature wat lekker is? En wil je tot € 5.000 winnen? Dan is dit je kans! Ter gelegenheid van onze allereerste verjaardag houden we

Lees verder »

Kan je aankomen door Stress?

Kan je aankomen door stress? Of je kunt aankomen door stress? Jazeker! Sterker nog: als het je ondanks verwoede pogingen niet lukt om af te vallen, zou langdurige stress hiervan weleens de nummer één oorzaak

Lees verder »

Eenvoudig afvallen zonder dieet

Eenvoudig afvallen zonder dieet Vandaag de dag zijn diëten gewoon niet weg te slaan. Van koolhydraatarm tot D.A.S.H en van suikerarm tot paleodieet. Het ene dieet belooft nóg meer verloren kilo’s dan het andere. Met

Lees verder »

Hoe werkt intermittent fasting?

Hoe werkt intermittent fasting? Je hoort het de laatste tijd steeds vaker: intermittent fasting. In een tijdsbestek van 16 tot 18 uur eet je he-le-maal niets en in de 6 uur die overblijven eet je

Lees verder »

Afvallen tijdens je slaap

Afvallen tijdens je slaap Het effect van (gebrek aan) goede nachtrust wordt veel onderzocht. Dat slaap belangrijk is voor concentratie, productiviteit en het cognitieve vermogen staat als een paal boven water. We hebben allemaal wel

Lees verder »

Categorieën

Uitgelicht

L-Arginine

Social Media

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Meest populair

Nieuwsbrief

Voor het laatste nieuws, workouts, exclusieve aanbiedingen en meer!

Producten