Fitness

Fitness - patser blog

Heb je een duwtje in de rug nodig? Een killer body krijg je niet vanzelf. Laat je adviseren en motiveren.

Fitness

Coronakilo’s kwijtraken – ons advies

De afgelopen anderhalf jaar waren raar, heel raar. Lockdowns en afstand moeten houden zorgden voor mentale en uiteindelijk ook lichamelijke uitdagingen. Een kwart van de Nederlanders is aangekomen tijdens de coronacrisis. Met gesloten sportscholen en

Lees verder »

5 Workouts voor een summer body

We weten allemaal dat een summer body niet zomaar komt aanwaaien, maar dat er keihard voor gewerkt moet worden. Door slim te spelen, kunnen we wel meer efficiëntie en impact behalen. Dit geldt niet alleen

Lees verder »

Vandaag nog beginnen met hardlopen

Vandaag nog beginnen met hardlopen Het is niet nodig om te wachten tot de lente mooie ochtenden en zachte avonden brengt. Beginnen met hardlopen kan vandaag nog! Ben je al tig keer begonnen met hardlopen

Lees verder »

Buikvet verbranden in 5 stappen

Buikvet verbranden in 5 stappen Hé jij, wil jij ook een platte buik? Dan heeft Patser goed nieuws: je hebt al buikspieren. Alleen liggen die onder een laag isolatiemateriaal en moet je dat buikvet kwijtraken

Lees verder »

6 workouts om strakke billen te krijgen

6 workouts om strakke billen te krijgen Strakke billen, stevige ronde billen, een “lekker achterwerk”, welke vrouw droomt er niet van? Tegenwoordig worden we steeds meer kantoormiepen en dat komt die billen nou niet echt

Lees verder »

Alles over de Pre-workout

Alles over de Pre-workout Soms wil je maximaal trainen, maar mis je net dat beetje extra energie. Je hebt dan ook vast wel eens van de pre-workout gehoord. Maar wat is een pre-workout eigenlijk, wat

Lees verder »

Patser oefeningen voor mooie armen

Patser oefeningen voor mooie armen Kipfilets, flubberarmen…veel vrouwen ervaren dat ze helaas niet zo blij zijn met hun armen. Zonde, want – in welke vorm dan ook – elke vrouw is prachtig! Naast een minder

Lees verder »

Wanneer moet ik mijn eiwitshake drinken?

Wanneer moet ik mijn eiwitshake drinken? Tegenwoordig zijn eiwitshakes ontzettend populair. Logisch ook, want het is een simpele – en verantwoorde – manier om een goede dosis eiwitten binnen te krijgen. Bovendien dragen eiwitten bij

Lees verder »

8x gênant in de gym

8x gênant in de gym Zelfs de meest doorgewinterde sportschoolpro’s krijgen een flinke portie ongemakkelijke gymblunders te verduren. Rood van schaamte in plaats van inspanning, het zweet dat je uitbreekt terwijl je het helemaal niet

Lees verder »

Terug naar de sportschool

Terug naar de sportschool – 5 tips om je optimaal te motiveren Yes! De sportscholen zijn per 1 juli weer open. Of toch geen yes? Er bestaat een kans dat je – net als vele

Lees verder »

Gym combineren met een druk leven

Gym combineren met een druk leven met de Patser P’s Juist wanneer er een geniepig virus ronddwaalt is het extra belangrijk dat je fit blijft. Echter kunnen ook diehard Patsers bevestigen dat thuiswerken moeiteloos overgaat

Lees verder »